Language TV

Macintosh Computer Lab of the ILRC Macintosh Computer Lab of the ILRC
Windows Computer Lab in the ILRC Windows Computer Lab in the ILRC
 The ILRC Lounge Area  The ILRC Lounge Area
 Students at work in the ILRC  Students at work in the ILRC
 Irvin Hall in the Fall  Irvin Hall in the Fall
 Arabic Students in the Windows Lab  Arabic Students in the Windows Lab
 Arabic Students in the Windows Lab  Arabic Students in the Windows Lab
 Dr. Domínguez-Búrdalo with Spanish Students  Dr. Domínguez-Búrdalo with Spanish Students
  Dr. Domínguez-Búrdalo with Spanish Students   Dr. Domínguez-Búrdalo with Spanish Students

Arabic Programming

Al Hurra Logo
Al Hurra

Alhurra is a United States-based public Arabic-language satellite TV channel that broadcasts news and current affairs programming to audiences in the Middle East and North Africa. Alhurra is operated by the Middle East Broadcasting Networks (MBN).

Al Jazeera Logo

Al Jazeera

A state-funded broadcaster in Doha, Qatar, owned by the Al Jazeera Media Network. Initially launched as an Arabic news and current-affairs satellite TV channel, Al Jazeera has since expanded into a network with several outlets, including the Internet and specialty television channels in multiple languages.

BBC Arabic
BBC Arabic

Run by the BBC World Service, as well as the BBC's satellite TV channel, and the website that serves as an Literary Arabic language news portal and provides online access to both the TV and radio broadcasts. The radio service is broadcast from Broadcasting House in London as well as from a BBC Bureau in Cairo. The target audience is the Middle East and North Africa.

Cartoon Network Arabic
Cartoon Network Arabic

Cartoon Network Arabic is a Pan-Arab free-to-air children's television channel that is broadcast for a pan-Arab audience in the Middle East and North Africa region

CNBC Arabic
CNBC Arabic

CNBC Arabiya's daily program schedule features the region's business news summary, including regional stock market summary, regional corporate news, news about women in business, news about green businesses, and personal finance. It also includes developments from Europe and America, concentrating on how they affect the Middle East. It is the only business-focused channel that delivers live regional market data in the Middle East market, providing both a ticker and analytical reporting. 

France 24 Arabic
France24 Arabic

France 24 is a state-owned international news and current affairs television network based in Paris. Its channels broadcast in French, English, Arabic, and Spanish.

Chinese Programming

CCTV Logo
China Central Television

China Central Television is the predominant state television broadcaster in the People's Republic of China. Most of its programmes are a mixture of news, documentary, social education, comedy, entertainment, and drama, the majority of which consists of Chinese soap operas and entertainment.

CCTV-1 - General Programming and News 
CCTV-2 - Finance
CCTV-3 - Arts and Entertainment/Variety
CCTV-4 - International Programming in Chinese
CCTV-5 - Sports
CCTV-6 - Movies
CCTV-7 - Military and Agriculture
CCTV-8 - Television Series
CCTV-9 - Chinese Documentaries
CCTV-10 - Science and Education
CCTV-11 - Chinese Opera
CCTV-12 - Society and Law
CCTV-13 - News in Chinese
CCTV-14 - Children's Programming
CCTV-15 - Music

Live TV Stream of CCTV Channels

French Programming

Arte TV Logo
ARTE TV

ARTE (Association relative à la télévision européenne) is a Franco-German free-to-air television network that promotes cultural programming. It is made up of three separate companies: the Strasbourg-based European Economic Interest Grouping ARTE GEIE, plus two member companies acting as editorial and programme production centres, ARTE France in Paris (France) and ARTE Deutschland in Baden-Baden (Germany). As an international joint venture (an EEIG), its programmes focuses to audiences in both countries. Due to this, the channel features two audio tracks and two subtitle tracks, each in French and German.

BFM TV Logo
BFM TV
Video Channel

BFM TV is a 24-hour rolling news and weather channel based in France and available globally via digital, cable and satellite television. As the country's most-watched news network with 10 million daily viewers, BFM TV "boasts a market share in France that is greater than any equivalent news channel around the world". Its economic coverage is "clearly pro-business, pro-reform, and anti the old consensus", which is noteworthy because in France, "economic coverage tends to come from the opposite perspective—the state sector and workers taking precedence over private enterprise".

CPAC TV Logo
Canadian Cable Public Affairs ChannelVideo Channel

The channel is devoted to coverage of public and government affairs, including carrying a full, uninterrupted feed of proceedings of the House of Commons of Canada, with two audio channels, one in English and the other in French. CPAC's main purpose is the broadcast of proceedings of the House of Commons. Other programming includes meetings of The House of Commons and Senate of Canada parliamentary committees, occasional Supreme Court proceedings, political conventions, conferences, committees and coverage of general elections. CPAC also airs the proceedings of certain Royal Commissions and judicial enquiries.

Euronews TV Logo
Euronews Français
Video Channel

Euronews is a European pay television news network, headquartered in Lyon, France. The network began broadcasting on 1 January 1993, and aimed to cover world news from a pan-European perspective. It is jointly owned by several European and North African state broadcasting organisations, and since 2015 majority owned (53%) by Media Globe Networks

 

France2 TV Logo
France2

France 2 is a French public national television channel. It is part of the state-owned France Télévisions group.

France24 Logo
France 24
Video Channel

France 24 is a state-owned international news and current affairs television network based in Paris. Its channels broadcast in French, English, Arabic, and Spanish.

GrandLille TV Logo
GrandLille
Video Channel

GrandLille is a local TV station from the city of Lille. It is the channel to find out what is happening in Lille. It is first of all a local news channel. The channel offers a newsflash every fifteen minutes, practical information, weather and short reports about culture, sports, politics and social events.

TV5 Logo
TV5 Québec

TV5 Québec Canada is a Canadian pay television channel that focuses primarily on programming from international French-speaking broadcasters. The channel shares a broadcast licence with its sister network, Unis, a channel devoted to broadcasting programming primarily focusing on Canadian French-speaking communities, in particular, those living outside of Quebec.

TV5 Monde Logo
TV5Monde

TV5Monde is a French television network, broadcasting several channels of French language programming. It is an approved participant member of the European Broadcasting Union.

TV7 Bordeaux
TV7 Bordeaux
Video Channel

TV7 Bordeaux is a local private television channel from Bordeaux. It first aired in 2001. It offers news and information services.

German Programming

3Sat TV Logo
3Sat

3sat is a public, advertising-free, German-language television network. It is primarily aimed at audiences in Germany, Austria and Switzerland. It is however available across Europe by satellite.

ARD TV Logo
ARD - Tageschau
Video Channel

Tagesschau (German for Review of the Day) is a German national and international television news service produced by the editorial staff of ARD-aktuell on behalf of the German public-service television network ARD. The main edition of the programme is aired at 20:00 (08:00 pm) on Das Erste. In addition, recorded Tagesschau newscasts can also be seen via YouTube internationally.

Arte TV Logo
ARTE TV

ARTE (Association relative à la télévision européenne) is a Franco-German free-to-air television network that promotes cultural programming. It is made up of three separate companies: the Strasbourg-based European Economic Interest Grouping ARTE GEIE, plus two member companies acting as editorial and programme production centres, ARTE France in Paris (France) and ARTE Deutschland in Baden-Baden (Germany). As an international joint venture (an EEIG), its programmes focuses to audiences in both countries. Due to this, the channel features two audio tracks and two subtitle tracks, each in French and German.

Bayerischen Rundfunk TV Logo
Bayerischen Rundfunk

Bayerischer Rundfunk (Bavarian Broadcasting) is a public-service radio and television broadcaster, based in Munich, capital city of the Free State of Bavaria in Germany. BR is a member organization of the ARD consortium of public broadcasters in Germany.

BRF TV Logo
Belgischer Rundfunk

Belgischer Rundfunk (Belgian Broadcasting) is the public-service broadcasting organisation serving the German-speaking Community of Belgium. Based in Eupen, with additional studio facilities in Sankt Vith and Brussels, BRF produces one television and three radio channels.

Deutsche Welle Logo
Deutsche Welle
Video Channel

Deutsche Welle or DW is Germany's public international broadcaster. The service is available in 30 languages. DW's satellite television service consists of channels in English, German, Spanish, and Arabic. While funded by the German government, the work of DW is regulated by the Deutsche Welle Act, meaning that content is always independent of government influence. DW is a member of the European Broadcasting Union (EBU). DW offers regularly updated articles on its news website and runs its own center for international media development, DW Akademie. The broadcaster's stated goals are to convey Germany as a "liberal, democratic state based on the rule of law", to produce reliable news coverage and to provide access to the German language.

Dresden Fernsehen TV Logo
Dresden Fernsehen
Video Channel

Dresden Fernsehen is a privat local metroplitan TV station from Dresden that started broadcasts in 1996. Besides informative local targeted programs for Dresden, it provides magazins for other cities in the region.

 Franken Fernsehen TV Logo
Franken Fernsehen
Video Channel

Franken Fernsehen is a privatly owned television station for the metropolitan area of Nürnberg-Fürth-Erlangen and Mittelfranken.

Hamburg 1 TV Logo
Hamburg 1

Hamburg 1 is a regional television station for the region of Hamburg. It started transmitting in 1985. It offers recorded transmissions of regional, national and international news and breakfast television.

Leipzig Fernsehen TV Logo
Leipzig Fernsehen
Video Channel

Leipzig Fernsehen is a privatly owned commercial TV station broadcasting from Leipzig. The channel began broadcasting in 1995. The channel provides loacal news and current affairs.

L-TV Landesfernsehen TV Logo
L-TV Landesfernsehen
Video Channel

L-TV Landesfernsehen, was founded in 1999 and began in August 2000 as a local television station in the Rems-Murr-Kreis , the rural districts of Göppingen, Ludwigsburg and in the greater Stuttgart. It broadcast informative programs with regional issues.

Muenchen TV Logo
München TV
Video Channel

München TV is a local TV channel from München. It was founded in 2005 and is a privately held channel. It shows political, cultural, business and sports news. It also covers the Oktoberfests every year.

NDR TV Logo
NDR Mecklenbug Vorpommern

NDR Fernsehen or Norddeutschen Rundfunk is a regional television channel targeting northern Germany. This channel targets Mecklenbug Vorpommern. The channel provides regional News.

NOA4 TV Logo
Norderstedt NOA4

Since June 2002, the local TV station Norderstedt NOA4 broadcasts from Monday to Friday daily from 18.30 to 19.00 Hours with the latest news related to culture, politics, society and sports. On other times runs programs in a repeating loop.

 ORF TV Logo
ORF TV Thek - Österreichischer Rundfunk

The Österreichischer Rundfunk (Austrian Broadcasting, ORF) is the Austrian national public service broadcaster. ORF Thek offers live broadcasts of the following channels: ORF 1, ORF2, ORF III and ORF Sport+. Some programs are only available in Austria due to rights restrictions.

OE24 TV Logo
Österreich 24
Video Channel

OE24 is a news portal. The channel started in broadcasting 2006. The headquarter is based in Vienna. 

Offener Kanal Magdeburg TV Logo

Offener Kanal Magdeburg
Video Channel

Offener Kanal Magdeburg is a regional TV channel from Magdeburg. It provides regional News and current affairs programming. Offener Kanal or Open Channel is a television station whose programs are produced by citizens.

Regionalfernsehen Harz TV Logo<
Regionalfernsehen Harz 

RFH (Regional TV resin) is a regional television station in the counties of Resin, Salzlandkreis, and Goslar. In the 30-minute program "RFH Date," which runs from Tuesday to Saturday on the hour, viewers are informed about the news of the region, events etc.

Rheinmain TV Logo
Rheinmain TV
Video Channel

RheinMainTV sendet sein Signal seit Anfang 2014 (nach dem Senderumzug von Bad Homburg nach Mörfelden-Walldorf) aus dem Gewerbegebiet Mörfelden Ost. Die früheren Verbindungen von Bad Homburg nach Usingen wurden ebenfalls umgezogen. Mitreißende Bilder, packende Geschichten: Wir senden, was bewegt. Ihr TV-Sender für Hessen! In einer der wirtschaftlich stärksten Regionen Europas sind wir seit Oktober 2003 als erster und einziger privater Regionalsender „on air“. Wir sind dort, wo Sie wohnen, arbeiten und zuhause sind und senden die neusten, aktuellsten und die kuriosesten Ereignisse aus dem Rhein-Maingebiet.

RTL TV Logo
RTL Rundfunk

RTL Group is a Luxembourg-based digital media group with interests in 61 television and 30 radio stations in 10 countries. The group operates TV channels and radio stations in Germany, France, Belgium, the Netherlands, Luxembourg, Switzerland, Spain, Hungary, and Croatia as well as production companies throughout the world. It is majority-owned by German media conglomerate Bertelsmann. Its shares are quoted on the MDAX stock exchange in Germany. It is one of the world's leading producers of television content, such as game shows and soaps.

Sachsen Fernsehen Logo
Sachsen Fernsehen

Sachsen Fernsehen is a privat local metroplitan TV station based in Chemnitz, Sachsen. It started broadcasts in 1999. Besides informative local targeted programs for Chemnitz, it provides magazins for other cities in the region.

TV Aktuel Regensburg Logo
TV Aktuel Regensburg

TV Aktuel is a TV channel for the region of Regensburg. It show mainly news, sports and informative programs.

TV Berlin Logo
TV Berlin
Video Channel

TV Berlin is a privatly owned metropolitan area station based in Berlin-Kreuzberg in the Axel-Springer-Passage. It started transmitting in 1997. It offers recorded news on their website.

TV Halle Logo
TV Halle

TV Halle is a privatly owned local TV channel from Halle (Saale) in Saxony-Anhalt. In addition to pre-recorded broadcasts and magazines there are also live broadcasts.

W24 TV Logo
W24 - Wien
Video Channel

W24 (also Wien24 or info channel Vienna) is a regional cable television station from Vienna. It was launched in 2005. W24 offers recorded News on their website.

Hebrew Programming

KAN 11 TV Logo
KAN 11 TV

KAN 11 is a state-owned Israeli television channel founded in 2017. Yhe headquater is based in Jerusalem. Channel KAN produces various original shows.

KESHET 12  TV Logo

Keshet 12

Keshet 12 (קשת 12‎) is an Israeli free-to-air television channel owned by Keshet Media Group. It launched on 1 November 2017 as one of two replacements of the outgoing Channel 2.

Reshet 13 TV Logo

Reshet 13

Reshet 13 (רשת 13‎) is an Israeli free-to-air television channel owned by Reshet. It was launched on 1 November 2017 as one of two replacements of the outgoing Channel 2.

Walla! TV Logo

Walla! Communications

Walla! Communications Ltd. (וואלה! תקשורת בע"מ‬) is an Israeli internet company headquartered in Tel Aviv and is fully owned by Bezeq. Walla!'s web portal provides news, search (powered by Google) and e-mail, among other things. It is also one of the first Israeli internet portals, and is considered as one of the most popular web sites in the country.

Italian Programming

RAI TV Logo
RAI Italia

Rai Italia is the international television service of Rai Internazionale, a subsidiary of RAI, Italy's public national broadcaster. Rai Italia operates a television network that broadcasts around the world via 3 localized feeds. Programming features a mix of news, discussion-based programmes, drama and documentaries as well as sports coverage including 4 live games per week from Italy's top football league, Serie A.

RAI 1 - General TV
RAI 2 - General TV
RAI 3 - General TV
RAI 4 - TV Series, Movies, and Shows
RAI 5 - Culture, Music, and Documentaries
RAI Gulp - Kids and Teen Programming
RAI Yoyo - Childrens' Programming
RAI News - 24 Hour News Channel
RAI Scuola - Educational Programming
RAI Storia - History
RAI Sport - Sports

RAI Play - Live Stream and Archived Programming

Japanese Programming

Fuji News Network Logo
Fuji News Network

Fuji News Network (FNN) is a Japanese commercial television network run by Fuji Television Network, Inc., which itself is controlled by the Sankei Shimbun newspaper. The network's responsibility includes the syndication of national television news bulletins to its regional affiliates, and news exchange between the stations.

NHK Logo
日本放送協会 - Japan Broadcasting Corporation

NHK (Japan Broadcasting Corporation) is Japan's national public broadcasting organization. NHK, which has always been known by this romanized acronym in Japanese, is a publicly owned corporation funded by viewers' payments of a television license fee. NHK operates two terrestrial television channels (NHK General TV and NHK Educational TV), four satellite television channels, two ultra-high-definition television channels, and three radio networks. NHK also provides an international broadcasting service, known as NHK World-Japan.

TV Asahi

株式会社テレビ朝日 - TV Asahi

TV Asahi Corporation (also known as EX and Tele-Asa), is a Japanese television network with its headquarters in Roppongi, Minato, Tokyo, Japan. The company also owns All-Nippon News Network.

 

 TV Tokyo Logo
株式会社テレビ東京 - TV Tokyo

TV Tokyo Corporation (or TX) is a television station headquartered in Roppongi, Minato, Tokyo, Japan. Also known as "Teleto" (テレ東 Teretō), a blend of "terebi" and "Tokyo", it is the flagship station of TX Network. It is one of the major Tokyo television stations, particularly specializing in anime. The station is partly owned by Nihon Keizai Shimbun.

Korean Programming

kbs logo
한국방송공사 - Korean Broadcasting System
Video Channel

KBS World 24 is an International TV channel. It is based in Seoul. The channel was founded in 2003. The channel aimes at Koreans abroad. KBS World's TV programming is sourced from KBS's domestic television services. It mainly broadcast in Korean, but subtitles in English, Malay and Chinese are also provided.

ktv logo
KTV 국민방송 - Korea TV

KTV Kookmin Broadcasting Corporation is a government policy broadcasting agency (Korea Policy Broadcasting Agency) which has evolved and developed according to the modern times. KTV Kookmin Broadcasting produces and broadcasts a variety of programs that include government policies and public information that are directly linked to our lives, in order to spread the government's policy widely to beneficiaries and to promote empathy. In addition, we collect, manage, and manage all of these programs so that we can find video records that we have left for future generations.

TVN Logo
TVN - Total Variety Network

TVN (Total Variety Network) is a South Korean nationwide general entertainment network owned by CJ E&M, available on cable, SkyLife and IPTV platforms.

Russian Programming

Carousel Logo
Карусель - Carousel

Carousel is a Russian television channel dedicated to children and youth. It was founded by Russian President Dmitry Medvedev.

Russia 1 Logo
Россия-1 - Russia 1
Video Channel

Russia-1 is a state-owned Russian television channel founded in 1991. It belongs to VGTRK. It offers informative programming, TV miniseries and series, talk shows, and game shows.

Russia 24 Logo
Россия-24 - Russia 24
Video Channel

Russia 24 is formerly known as Vesti. The news channel which covers national and international news, is owned and operated by VGTRK, the All-Russia State Television and Radio Broadcasting Company.

Channel One Russia Logo
Первый канал - Channel 1 Russia
Video Channel

1TV is a State TV channel based in Moscow (in the Technical Center Ostankino near the Ostankino Tower). It was the first channel to broadcast in the Russian Federation and provides news, documentary, feature film productions, as well as entertainment programs.

NTV Logo
НТВ - NTV

NTV is a Russian free-to-air television channel that was launched as a subsidiary of Vladimir Gusinsky's company Media-Most [ru]. Since 14 April 2001 Gazprom Media controls the network. NTV has no official meaning according to Igor Malashenko, the author of the name and co-founder of the company, but in the 1990s unofficial transcripts of the acronym include "New" (Novoye), "Independent" (Nezavisimoye), "Non-governmental" (Negosudarstvenoye), "Our" (Nashe).

Spanish Programming

Aragon TV Logo
Aragón TV
Video Channel

Aragón TV is an Aragonese TV channel. It is owned by Televisión Autonómica de Aragón. It began broadcasting in 2006. Since then, Aragon TV wanted to make clear with their programming, a commitment to public service. A service based on a rigorous and plural information and quality entertainment with Aragonese label aimed at all audiences.

Azteca America TV Logo
Azteca America Television

Headquartered in the Los Angeles suburb of Glendale, California, the network's programming is aimed at Hispanic and Latino Americans in the United States and has access to programming from TV Azteca's three television national networks in Mexico, including a library with over 200,000 hours of original programming and news content from local bureaus in 32 Mexican states. Its programming consists of a mix of telenovelas, Liga MX matches, sports, news programming, and reality and variety series.

Canel 24H TV Logo
Canal 24H
Video Channel

Canal 24H or 24 Horas is a 24-Hour News channel. The channel is based in Madrid and was founded in 1997.

CNN en Español TV Logo
CNN en Español

CNN en Español (stylized as CÑÑ) is a Latin American Spanish-language pay-television news channel owned by CNN. It was launched on March 17, 1997. CNN en Español features newscasts throughout the day.

Estrella TV Logo
EstrellaTV

Estrella TV is an American Spanish-language broadcast television network that is owned by Liberman Broadcasting. The network primarily features programs, the vast majority of which are produced by the network itself, aimed at Hispanic and Latino American audiences – featuring a mix of variety and sketch comedy series, music programming, reality television series, scripted anthology drama series, news programming, sports, and imported Mexican-produced feature films. Estrella TV's programming, production and advertising operations are headquartered in the Los Angeles suburb of Burbank, California.

Once TV Logo

Canal Once Mexico
Video Channel

Canal Once (Channel Eleven), is a Mexican educational broadcast television network owned by Instituto Politécnico Nacional. The network's flagship station is XEIPN-TDT channel 11 in Mexico City. It broadcasts across Mexico through nearly 40 TV transmitters and is required carriage on all Mexican cable and satellite providers. Most of its programs are also webcast through the Internet, though its programming is not the same as the actual broadcasters or satellite signal.

Multimedios TV Logo
Multimedios
Video Channel

Multimedios Televisión is a network of Spanish language television stations primarily concentrated in northeastern Mexico. The system is part of Grupo Multimedios. The flagship station of Multimedios is XHAW-TDT located in Monterrey, Nuevo León. Programming features locally produced news, sports, children's shows and general mass appeal variety programming. On weekdays, the network produces around twenty hours of live daily programming, with lesser amounts during the weekends and holidays.

RTPA Austurias TV Logo
RTPA Austurias

Television of the Principality of Asturias. It is a public broadcasting company founded in 2005 with mainly news items.

Radiotelevision de CeutaTV Logo
Radiotelevision de Ceuta
Video Channel

Radiotelevision de Ceuta is a public broadcaster. It began airing in 2000. It has varied programming including News from the city of Ceuta, Plenary sessions, talk and game shows.

Castilla-La Mancha TV Logo
RTVCM - Castilla-La Mancha
Video Channel

RTVCM is a local TV channel serving the region of Castilla-La Mancha, which is one of the largest regions in Spain. Its broadcast covers a population of Nearly two million people. RTVCM is a publicly owned corporation belonging to the Public Authority for Radio and Television of Castilla - La Mancha.

TRVE TV Logo
RTVE - La 1
Video Channel

La 1, previously known as TVE1, was the first TV station in Spain. It was founded in 1956 and it's based in the Capital of Spain, Madrid. Its programming is aimed to a wide range of audiences and includes news (Telediario, Informe Semanal), documentaries, debate programmes and entertainment shows.

Telemadrid TV Logo
Telemadrid 
Video Channel

Telemadrid is an autonomous public television station of Madrid, funded by the regional government of Madrid. It began broadcasting in 1989. It emphasises on national political information. Entertainment and news.

Telemundo TV Logo
Telemundo TV

Telemundo is an American Spanish language terrestrial television network owned by Comcast through NBCUniversal. It is the second largest provider of Spanish language content nationally behind American competitor Univision, with programming syndicated worldwide to more than 100 countries in over 35 languages. The channel broadcasts programs and original content aimed at Latin American audiences in the United States and worldwide, consisting of telenovelas, sports, reality television, news programming and films — either imported or Spanish-dubbed. Telemundo is headquartered in the Miami suburb of Beacon Lakes.

TV3 Catalan TV Logo
TV3 Catalan
Video Channel

TV3 is the primary television channel of Catalan public broadcaster Televisio de Catalunya. It's based in Sant Joan Despi. It offers News and current affairs and Self-produced series and documentaries.

TVG Galacia TV Logo
TVG - A Galacia
Video Channel

Television de Galicia (TVG), commonly known as A Galega (The Galician), is the primary television channel of Galician public broadcaster Compania de Radio Television de Galicia (CRTVG). TVG's headquarters are located at San Marcos Studios on the outskirts of Santiago de Compostela.

Unimás TV Logo
UniMás Television

An American Spanish language broadcast television network that is owned by Univision Communications. The network's programming, which is aimed at Hispanic Americans in the 18-34 age range, includes telenovelas and other serialized drama series, sports, sitcoms, reruns of imported series previously aired on parent network Univision, reality and variety series, and theatrically released feature films (primarily consisting of Spanish-dubbed versions of American movie releases). The network is operated out of Univision's South Florida headquarters in the Miami suburb of Doral, Florida.

Univision Logo
Univision East

Univision is an American Spanish-language free-to-air television network that is owned by Univision Communications. It is the country's largest provider of Spanish-language content, followed by American competitor Telemundo. The network's programming is aimed at Hispanic Americans and includes telenovelas and other drama series, sports, sitcoms, reality and variety series, news programming, and imported Spanish-language feature films. Univision is headquartered in Midtown Manhattan, New York City, and has its major studios, production facilities, and business operations based in Doral, Florida (near Miami).